Acerca de

„Umysł ludzki jest niesamowitą rzeczą.
Zaczyna działać w dniu Twoich narodzin i nigdy nie przestaje
do momentu kiedy masz się odezwać publicznie.”
George Jessel
Głos to dla większości z nas narzędzie pracy. Od jego mocy, brzmienia i doboru słów zależy jak zostaniemy odebrani przez innych - zarówno klientów jak i współpracowników i czy nasza współpraca rozwinie się w dobrym kierunku .
Dzisiejszy rynek pracy bardziej niż kiedykolwiek wymaga umiejętności dobrej autoprezentacji i świadomego posługiwania się głosem, co jest często niezbędnym warunkiem decydującym o sukcesie. Ćwiczenia emisji głosu od lat pobierają politycy, dziennikarze, wpływowi biznesmeni i mówcy po to, by to co mówią w pełni trafiło do odbiorców. Szczególnie dziś, kiedy większość ofert negocjujemy online lub przez telefon to JAK mówimy ma wyjątkowe znaczenie!
Stale rosnąca konkurencja na rynku pracy narzuca firmom, ich pracownikom i liderom nieustanne podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Zajęcia z emisji głosu stały się więc jedną z najskuteczniejszych i najczęściej wybieranych form rozwoju osobistego. Warsztaty pomagają odkryć naturalne brzmienie, siłę i potencjał głosu. Poprzez poprawę brzmienia głosu, artykulacji, wyregulowanie oddechu, tempa i głośności mówienia uczestnicy warsztatów nawiązują lepszą relację ze słuchaczami, utrzymują ich uwagę, panują nad stresem i tremą. Dzięki warsztatom z kształcenia mowy, głos którego używamy staje się pełny i naturalnie brzmiący, korzystnie wpływając na wizerunek - wyraża myśli, przekazuje wiedzę i pomysły tak, by treść w pełni dotarła do słuchacza.
Cel szkolenia:
Świadome i optymalne komunikowanie się głosem.
Umiejętność wykorzystania maksymalnego potencjału głosu w sytuacjach dynamicznych, o podwyższonym poziomie stresu.
Podniesienie kompetencji negocjacyjnych.
Podniesienie jakości wystąpień na zebraniach zespołowych, konferencjach telefonicznych i online, webinarach, prezentacjach itp.
Grupa docelowa:
specjaliści (osoby pracujące z klientami w kontakcie bezpośrednim),
pracownicy firm i instytucji,
kierownicy,
osoby prowadzące spotkania biznesowe online lub bezpośrednio zebrania zespołu,
osoby współpracujące z mediami itp.
Szkolenie:
zajęcia praktyczne - 90%, zajęcia teoretyczne - 10 %,
ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem potencjału grupy,
warsztaty w grupach,
•Zajęcia cykliczne lub jednorazowe dla pracowników, w tym również szkolenia podczas konferencji lub innych wydarzeń firmowych.
•Program, formę zajęć i czas trwania szkolenia dostosowuję do potrzeb firmy.
•Koszt szkolenia zależy od programu, formy zajęć oraz czasu trwania i jest ustalany indywidualnie.
•Liczba uczestników jest związana z wielkością miejsca w którym odbywają się zajęcia oraz z wybraną formą zajęć. Optymalna liczba uczestników warsztatów to 10 -30 osób.
CHCESZ ZORGANIZOWAĆ GRUPOWE WARSZTATY W DOWOLNYM MIEJSCU I TERMINIE? - NAPISZ! - USTALIMY SZCZEGÓŁY.